1

Etapa 1

Vehicle physics configuration scene

11 julio—11 julio

2

Etapa 2

GUI screens and API

01 septiembre—01 septiembre

3

Etapa 3

Networking

15 septiembre—16 septiembre

4

Etapa 4

GO-LIVE

01 octubre—01 octubre

5

Etapa 5

Check how users are paying

01 noviembre—01 noviembre

1

Etapa 1

Vehicle physics configuration scene

11 julio—11 julio

2

Etapa 2

GUI screens and API

01 septiembre—01 septiembre

3

Etapa 3

Networking

15 septiembre—16 septiembre

4

Etapa 4

GO-LIVE

01 octubre—01 octubre

5

Etapa 5

Check how users are paying

01 noviembre—01 noviembre

06 julio 2016 01 noviembre 2016
Objetivo vencido en % days%

El objetivo está desatendido

El autor lleva sin comentar el objetivo 8 años 4 meses 15 días

Autor del objetivo

General

Stable income from video game that's developed by me

Game is VK-based, dev team: me and my friend/partner. This will be version 2 as version 1, well, not exactly failed but financial indicators are not as we expected. In v2 gameplay is changed as well as monetization strategy so hopefully it's going to be more profitable one. Now there is still some work to do that will be partially tracked here.

Genre: Drag racing, both PvE and PvP (1st release - PvE only).

 Criterio del fin

20k+ RUB per month for 3 months in a row

  1. Vehicle physics configuration scene

  2. GUI screens and API

  3. Networking

  4. GO-LIVE

    + Polishing/QA

  5. Check how users are paying

  • 2237
  • 06 julio 2016, 22:56
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